WANNA FOLLOW?

viernes, 2 de octubre de 2009

Fashion Week: Milan

Milan was just so crazy that I dont even know where to start. Im not gonna do a huge review.... watch it yourselves guys! Because it really worths it. Personally, I loved Fendi... but thats whats going on when Karl is on business. Also really liked Moschino with that pin-up style, really lovely with black, pink and white in chiffon blouses. Not really excited about Gucci, Frida choose white and black multi-strapped dresses. I didnt like Roberto Cavalli or D&G at all... but thats just me. I like Just Cavalli better and the main line of Domenico and Stefano, Dolce&Gabbana who inspired their joyous presentations on lingerie. My favourite ones? Of course Prada, Versace.... and my rebel teen side fell in love with Dsquared2 -again- but they all deserved an entry apart.

Milán ha sido de locura, no se por donde empezar. No voy a hacer un enorme resumen, vedlo vosotros mismas porque realmente merece la pena. Personalmente, me encantó Fendi... pero eso es lo que pasa cuando Karl está en el negocio. También me gustó mucho Moschino con ese estilo pin-up, adorable las blusas de chiffon en blanco, negro y rosa. No estoy muy entusiasmada con Gucci, Frida eligió vestidos en blanco y negro con multi-tirantes. No me gustaron ni Roberto Cavalli ni D&G en absoluto, aunque es solo mi opinión. Me gustó más Just Cavalli y la línea principal de Domenico y Stefano, Dolce&Gabanna, que inspiraron sus presentaciones en la lencería. ¿Mis favoritos? Por supuesto Prada, Versace y mi lado de adolescente rebelde se enamoró de Dsquared2 -otra vez- pero todos ellos merecen una entrada aparte.

Source/Fuente: style

No hay comentarios: